xmegan.reismee.nl

Zomer 2013, bedankt!

Jaja het is alweer een tijdje geleden sinds in het laatste verhaal online gezet heb. Maar hier ben ik weer, fris en fruitig het nieuwe jaar in. Dit jaar staan o.a. Spanje en Amerika op de planning.


Maar eerst wil ik nog even een samenvatting aan jullie kwijt over mijn zomer van 2013. Wat wat een heerlijke zomer was dat.


Ten eerste ben ik met mijn twee beste vriendinnen een weekje in Albufeira geweest. De week kort samengevat was uitgaan, drinken, eten, zonnen en slapen. Het was geweldig. Maar ondanks al dat uitgaan en hele dagen niks doen heb ik er ook nog iets moois aan overgehouden. Ik ben er mijn huidige vriend tegengekomen. Een mooie souvenier had ik niet mee terug kunnen nemen toch? Het hotel waarin we een weekje verbleven was boven verwachting. Het was niet een van de duurste hotels dus ik verwachtte er niet al te veel van, maar het was een heerlijk hotel. Dichtbij het strand, de supermarkt en het uitgaansgebied. Het personeel was behulpzaam en de schoonmaakbeurten was boven verwachtingen. Wanneer je gaat voor een rustige vakantie zou ik dit hotel niet aanraden, het is wel gehorig, maar met vrienden is het prima vertoeven in dit hotel.


Na mijn feestvakantie in Albufeira ben ik zoals vanouds gezellig met mijn ouders meegegaan naar het prachtige eiland Samos. 2 weken heerlijk ontspannen, en ja ontspannen hebben we zeker gedaan. Ons huisje was werkelijk fantastisch, het heette de Garden of Eden en dat was het ook echt. Schattige Griekse huisje, geweldige eigenaren, de lekkerste Frappe's en een heel gezellige bar. Voor een ontspannen en gezellige famile vakantie is dit complex voor de voll 100% aan te raden. Het is erg kleinschalig, 12 huisjes en een knus barretje. Dit zorgt voor een gezellige sfeer en leuke contacten.Het eiland kende we al van een eerdere vakantie, maar het verveeld nooit. Heelijke restaurantjes tegengekomen en geweldige dingen gezien. Garden of Eden, tot volgende jaar!


Ten slotte ben ik met 40 mede-scholieren een weekje naar Taizé geweest. Taizé is een plek waar alle culturen samenkomen. Het wordt gerund door 100 broeders en een grote groep vrijwilligers. 3x per dag naar de kerk, corvee, tot rust komen en 's avonds gezellig kletsen met jongeren van over de hele wereld. Heel bijzonder. Ik ben totaal niet gelovig en zag de kerk dan ook niet echt zitten, maar echt het is geweldig. Het maakt niet uit dat je niet gelovig bent, iedereen is welkom. De nadruk wordt gelegt op het ontdekken van jezelf en het respecteren van andere. Een bijzondere plek waar duizende jongen jaarlijks samenkomen. Het is er gezellig, uniek en vooral rustgevend.


Zomer 2013, bedankt!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!