xmegan.reismee.nl

Ole Ole, see you soon!

Het is alweer bij 2 jaar geleden, maar over 5 weken is het opnieuw zover. Ik ga terug naar het geweldige Griekse eiland zakynthos!

Toen ik 2 jaar geleden voor het eerst op Zakynthos kwam was ik meteen verkocht. Wat een eiland! Zon, zee, strand, vriendelijke mensen en heerlijk eten. Er was een restaurant wat ik me nu 2 jaar later nog herinner: Ole Ole. Een typisch Grieks restaurant verscholen onder de olijfbomen en bloemen. Eenmaal binnen, ofja binnen op de binnenplaats zullen we maar zeggen, kom je meteen tot rust. Er wordt en gezellig Grieks muziekje gedraait en de planten staan prachtig in bloei. Het personeel is het vriendelijk en behulpzaam en het eten smaakt er heerlijk. Gedurende de vakantie zijn we er meerdere malen geweest en de eigenaar werd een bekende die iedere keer even gezellig een praatje kwam maken. Kortom een heerlijk restaurant!

De menukaart is heerlijk Grieks. Er staat vanalles op, van voorgerecht tot nagerecht, aan alles zit een Grieks tintje, heerlijk! Wanneer ik in Griekeland ben zou ik nooit de standaard dingen pakken zoals de chicken souvlaki, dat vind ik saai ik ben van het uitproberen, maar in dit restaurant smaakt hij werkelijk verrukkelijk! Lekker sappig vlees en eindelijk een ' hollandse' frietjes in plaats van die dikken aardappelstaven die je meestal in Griekenland krijgt voorgeschoteld.

Aan het smullen van mijn chicken-souvlaki

Nog een leuk dingetje aan dit restaurant zijn al de leuke extra's. Zo is het iedere keer wanneer je de rekening vraagt weer een verrassing wat je erbij krijgt. De ene keer een lekker drankje, de andere keer een schaal fruit. I love that. Daarnaast kregen we aan het einde van onze vakantie nog een Grieks-cdtje mee bomvol met typisch Griekse muziek. Heel leuk dat een restaurant daaraan denkt! Zo'n klantbetrokkenheid kom je niet vaak meer tegen!

I love:

  • De vriendelijke bediening
  • Het heerlijk eten
  • De relaxte sfeer

I less love:

  • De vele insecten die er nu eenmaal zitten door de velen planten
  • De soms luidruchtige kinderspeelhoek

Ole Ole, see you in 5 weeks!

Eindelijk eens lekker 'Hollandse' frietjes!

http://oleolezakynthos.com/

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!